انواع کارت ویزیت سلفون

بسیاری از مردم در کشورهای پیشرفته با وجود تکنولوژی در حال پیشرفت هنوز از کارت های ویزیت کاغذی استفاده می کنند. یکی از اشکالات استفاده از کارت های ویزیت این است که با گذشت زمان می توانند خراب شوند. با این حال ، می توانید عمر کارت های خود را با سلفون طولانی مدت کنید. سلفون کارت های شما را زنده تر و با دوام تر از کارت های ویزیت چاپی معمولی می کند. ما سه نوع گزینه سلفون یا لمینت داریم که مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. برای آگاهی از تفاوت بین کارت های ویزیت سلفون مات ، لمس نرم و براق تا پایان مقاله همراه ما باشید.

چرا باید کارت ویزیت سلفون سفارش دهیم

انتخاب سلفون باعث افزایش مقاومت در برابر خراش و محافظت از کارت ویزیت در برابر آسیب ، خاک ، تغییر رنگ و محو شدن می شود. به بیان ساده تر ، سلفون فرآیند قرار دادن لایه ای از مواد محافظ روی کارت ویزیت شما است و نتیجه نهایی یک کارت ویزیت با عمر طولانی مدت در دست مشتریان است.

کارت ویزیت بدون سلفون

همانطور که از نامش پیداست، این کارت های ویزیت هیچ گونه پوشش محافظ و بازتابی ندارند و بافت اصلی کارت شما را حفظ می کند همچنین برای برندهایی که احساس طبیعی را دنبال می کنند بسیار مناسب است.اگر می خواهید هزینه کمی داشته باشید یا اگر نیاز دارید کارت های شما قابل نوشتن باشند ، سلفون ایده آل است. نداشتن سلفون به این معناست که این کارت ها با گذشت زمان راحت تر آسیب می بینند.

کارت ویزیت سلفون براق

سلفون عبارت است از پوشاندن کارت ویزیت خود با یک لایه پلاستیکی نازک. سلفون کارت ویزیت را در برابر صدمات ناشی از آب ، خوردگی و لبه های فرسوده محافظت می کند. این امر به وضوح برای کارت های ویزیتی مفید است که دائما در حال استفاده و قرار دادن در کیف هستند. سلفون براق برای چاپ کارت ویزیت های یک و دو طرفه در دسترس است و هر دو گزینه ایده آل برای کارت ویزیت هستند. بطور مثال شما در کمد لباس خود هم لباس مشکی درخشان دارید هم روشن.هر دو به یک اندازه مفید هستند ، اما برای اهداف مختلف. سلفون مات یا لمینت مات محکم است وبه کارت ویزیت شما احساس شیک بودن می دهد اما بدون جلوه براق که سلفون براق دارد. کارت ویزیت چاپ شده موردی است که هر روز مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.سلفون براق سطح محافظت بالاتری نسبت به مات دارد و تمیز کردن آن راحت تر است.کارت ویزیت سلفون

کارت ویزیت سلفون مات

کارت های ویزیت سلفون مات می توانند رنگ های تیره ایجاد کنند، که ظاهری کمی نرم تر به طرح شما می بخشد. سلفون مات بهترین نوع کارت ویزیت برای محافظت در برابر خط و خش است. نوشتن روی آن آسان است و نور را منعکس نمی کند. انتخاب مناسب برای نوشتن روی کارت های قرار ملاقات. سلفون مات را در موارد زیر انتخاب کنید:
• قطعه چاپ شده در زیر نور مستقیم (به عنوان مثال ، علائم فروشگاه) بسیار خوانا است. سلفون مات به منحرف شدن هرگونه تابش خیره کننده کمک می کند و خواندن را در هر زاویه ای آسان می کند.
• قطعه چاپ شده دارای رنگی ملایم است

کارت ویزیت سلفون نرم

سلفون نرم ، که با نام رسمی آن Cellotouch نیز شناخته می شود ، جلوه ای محافظ با جلوه ای مات و بافتی نرم و مخمل مانند ارائه می دهد. کارت ویزیت های سلفون نرم ما مانند پوست یک هلو نرم می شود. دارای ظاهری مات صاف با حسی دلپذیر و نرم است که اغلب افراد را شگفت زده می کند. “حس مخملی” بودن سلفون تاثیر فوق العاده ای را برای مشتریان ایجاد می کند. به هر حال ، کارت شما اولین تعامل فیزیکی است که مشتری با نام تجاری شما انجام می دهد.
کارت ویزیت های براق ، لمس نرم و مات متفاوت است. لمینت نرم، که به سلفون مخملی نیز معروف است، دارای روکش مات و حس مخملی است. انتخاب سلفون نرم و سلفون مات مشابه به نظر می رسند ، و انتخاب کارت ویزیت را دشوارتر می کند.
یکی دیگر از مزایای سلفون نرم این است که خواندن متن روی کارت ویزیت را آسان می کند. سطح مات نور را منعکس نمی کند ، بنابراین خواص ضد تابش خوبی دارد. این همچنین باعث می شود که برای چاپ بروشور به جلد یک انتخاب محبوب تبدیل شود تا به جلد احساس خالص بدهد.

کارت ویزیت چند لایه سلفون براق

کارت ویزیت های چند لایه براق ، پوشش محافظتی خوبی را ارائه می دهند همچنین سطح براق نور را منعکس می کند تا همه رنگها زنده و چشم نواز شوند. اگر می خواهید طرح خود را پر جنب و جوش تر کنید و رنگ ها غنی تر به نظر برسند ، یک انتخاب چند لایه سلفون براق انتخاب خوبی است. رنگها با خطوط تمیزتر و عمیق تر به نظر می رسند که باعث می شود تصاویر پر جنب و جوش واضح تر به نظر برسند.

کارت ویزیت سلفون چندلایه
کارت ویزیت های چند لایه براق برای نمایشگاه ها مناسب هستند. انعکاس نور وقتی روی میز نمایشگاه چیده می شود توجه ها را به خود جلب می کند. سلفون چند لایه براق محافظت بالایی در برابر آلودگی و آسیب ارائه می دهد. بنابراین نیازی نیست نگران این باشید که شخصی کارت ویزیت شما را خراب یا آن را کثیف کند. سلفون چند لایه براق بهترین انتخاب برای کارت ویزیت های رنگارنگ مبتنی بر تصویر که به محافظت در برابر آلودگی و آسیب نیاز دارند.

چرا سلفون برای کارت ویزیت مفید است

طول عمر بیشتر: دوام و استحکام کارت را افزایش می دهد.
حفاظت از سطح: چاپ و تصاویر روی کارت خود را محافظت می کند مانند این است که کارت خود را در یک کیسه محافظ قرار دهید.
صرفه جویی در چاپ :کارت های شما محافظت می شوند و بیشتر دوام می آورند ، خراش کمتر ، محو شدن و تمیزتر ماندن کارت وجود دارد ، به این معنی که شما مجبور خواهید بود کمتر کارت ها را تعویض کنید.
حرفه ای به نظر برسید: اکثر مردم می خواهند کارتشان زیبا به نظر برسد و همینطور باقی بماند. سلفون از کارت محافظت می کند و به مدت طولانی حرفه ای به نظر می رسد.

کدام نوع کارت ویزیت سلفون بهتر است؟

ما سه گزینه سلفون برای کارت ویزیت ارائه می دهیم:
سلفون مات سطح صاف می دهد ، طراحی شده برای مقاومت در برابر سایش و پارگی روزمره. رنگهای روشن تری را به ارمغان می آورد و اجازه می دهد تا تصویر ملایم تری داشته باشید.
کارت ویزیت های چند لایه براق درخشندگی منعکس کننده ای را برای جلوه دادن کارت ویزیت شما به ارمغان می آورند! گرافیک روشن و بهینه سازی رنگ های شاد ، کارت ویزیت های براق دارای جذب قوی برای انتخاب مشتریان هستند.کارت های ویزیت با لمس نرم ، لایه ای نرم و مخملی ایجاد می کنند که کنار گذاشتن آن غیرممکن است.
آیا می توان کارت ویزیت سلفون را بازیافت کرد؟
متأسفانه ، کاغذهای چند لایه را نمی توان بازیافت کرد!
سلفون در طیف گسترده ای از پروژه های چاپی در چاپخانه ها ، مورد استفاده قرار می گیرد و برای مواردی که مدام در دست هستند ایده آل است. مثلا:
چاپ منوی رستوران
لیست قیمت ها
نقشه ها
چاپ کتاب
کارت های ویزیت بازاریابی
چاپ کاتالوگ
سلفون همچنین به محافظت از قطعات چاپ شده که در محیط های کثیف یا مرطوب استفاده می شوند ، کمک می کند. این موارد می تواند شامل هشدارهای ماشین آلات ، دستورالعمل های عملکرد ، علائم ایمنی و موارد دیگر باشد.
در این مقالع در مورد انواع سلفون برای کارت ویزیت صحبت کردیم و به شما گفتیم در صورت نیاز داشتن به کارت ویزیت چه سلفونی را انتخاب کنید. اگر نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب سلفون برای کارت ویزیت خود دارید با کارشناسان ما در مجموعه پارسی چاپ در تماس باشید تا شما برای انتخاب سلفون راهنمایی کامل کنند. ما همیشه آماده پاسخگویی مشتریان هستیم!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Summary
انواع کارت ویزیت سلفون
Article Name
انواع کارت ویزیت سلفون
Description
سیاری از مردم در کشورهای پیشرفته با وجود تکنولوژی در حال پیشرفت هنوز از کارت های ویزیت کاغذی استفاده می کنند. یکی از اشکالات استفاده از کارت های ویزیت این است که با گذشت زمان می توانند خراب شوند. با این حال ، می توانید عمر کارت های خود را با سلفون طولانی مدت کنید
Author
Publisher Name
چاپخانه آنلاین پارسی چاپ
Publisher Logo
استعلام 24ساعته- 09015546097 -