چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت یکی از مهمترین ارکان های یک کسب و کار موفق است و بر همین اساس لازم است تا به کیفیت آن توجهِ ویژه ای گردد .بطور معمول ، چاپ کارت ویزیت به وسیله چاپ افست صورت میپذیرد اما در برخی موراد مانند تیراژ پایین سفارش و یا فوریت در دریافت کارت ویزیت ، از چاپ دیجیتال بهره میبرند .کیفیت چاپ در چاپ کارت ویزیت افست ، بالاتر از چاپ دیجیتال است و علاوه بر آن قیمت چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست بالاتر است .بر همین اساس در صورتیکه تیراژ سفارش شما بالاتر از حداقل 500 عدد است و یا در دریافت آن عجله ای ندارید ، بهتر است چاپ افست را انتخاب نمایید .
از دیگر نکات در چاپ کارت ویزیت ، نحوه طراحی آن است به گونه ای که لازم است تا طراحی آن به شکلی باشد تا در بین دیگر رقبایتان و در ذهن مخاطب بشکلی خاص و حرفه ای ظاهر شوید .زیرا کارت ویزیت ، به عنوان یک نماینده از شما و کسب و کارتان در نزد مخاطب است .پس لازم است تا در ذهن وی نیز ماندگار شوید .
بنابر میزان اهمیتی که چاپ کارت ویزیت دارد ، توصیه ما این است که برای کارت ویزیت مورد نظرتان به همان اندازه که برای دیگر اجزای ست اداری خود زمان میگذارید ، برای طراحی خاص و لاکچری کارت ویزیت خود وقت بگذارید .
نکته مهم : پیش از شروع به طراحی کارت ویزیت ، لازم است تا به سایز چاپ کارت ویزیت خود دقت نموده تا بر اساس سایز مورد نظر و برش کاغذ ، طراحی صحیحی را انجام داد .
پس از اتمام پروسه طراحی کارت ویزیت ، لازم است تا کاغذ مورد نظر را برای انجام سفارش مورد نظرتان انتخاب نمایید .بدین منظور میتوان یکی از انواع گلاسه ، کتان یا ورق PVC را انتخاب نمایید .
در صورت نیاز میتوانید به منظور بالا بردن کیفیت، جلوگیری از خط و خش ، افزایش مقاومت در برابر پارگی – حرارت و یا رطوبت ، از لایه های محافظ لمینت و یا سلفون مات و یا براق در پروسه سفارش چاپ کارت ویزیت مورد نظر خود استفاده نمایید .
چاپ کارت ویزیت در مجموعه پارسی چاپ ، با استفاده از دستگاه های به روز به شکلی دقیق ف با کیفیت و سرعت بالا چاپ شده و شما عزیزان میتوانید سفارش های کمتر از 500 عدد را بشکل چاپ دیجیتال و بالای 500 عدد را با چاپ افست سفارش دهید.
در چاپ کارت ویزیت معمولی ، بطور معمول تمامی سفارش بر روی کارت ها چاپ شده و پس از چاپ ، برش خورده و از یکدیگر جدا میشوند .

کارت ویزیت چیست

کارت ویزیت یکی از مهمترین ارکان های تبلیغاتی و بازاریابی است که در حین معرفی یک کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد و اطلاعاتی همچون نام ، آدرس ، تلفن ، ایمیل و هر آنچه نیاز است تا به عنوان نماینده شما نزد مخاطب ، به وی معرفی گردد را بر روی خود جای داده است .
این جزو لاینفک از اجزای ست اداری در هر کسب و کاری دارای ویژگی های مختلفی است که لازم است پیش از انجام پروسه چاپ بدان توجه  نمود .به عنوان مثال جنس کارت ویزیت و روکش آن ، ضخامت کاغذ مورد استفاده ، تیراژ مورد نظر ، هزینه ، کیفیت طراحی و کد رنگ های مورد استفاده در طراحی و نحوه برش جزو مواردی هستند که در زمان سفارش باید بدان ها توجه نمود و این موارد را به دقت انتخاب نمود .
به منظور بهره مندی از کیفیت بالای چاپ و سفارش نهایی لازم است تا به کیفیت بالای فایل طراحی شده و انتخاب جنس و چاپ مناسب برای کارت ویزیت خود ، توجه نمایید .
جنس کارت ویزیت اعم از کتان ، لمینت ، کرافت و … ، یک رو و یا دو رو بودن و همچنین ضخامت کاغذ مورد استفاده میبایست متناسب با کسب و کار شما باشد .
در مورد اندازه کارت ویزیت باید گفت که اندازه استانداردی برای سفارش چاپ کارت ویزیت وجود ندارد و مشتریان گرامی میتوانند بسته به نیاز( میزان اطلاعات ذکر شده بر روی کارت) و طرح مورد نظر یکی از سایزهای پیش فرض را انتخاب نماید .لازم به ذکر است که سایز انتخابی به گونه ای نباشد که مخاطب قادر به نگهداری کارت ویزیت شما در مجموعه کارت های ویزیت قبلی اش نباشد و از استانداردهای پیش فرض پیروی گردد .
شما میتوانید انواع کارت ویزیت مورد نظر خود را در سامانه آنلاین چاپ و طراحی پارسی چاپ به ثبت رسانده و سپس با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ، کارت ویزیت مورد نظرتان را با انواع متریال های موجود سفارش داده و در اسرع وقت با برترین کیفیت تحویل بگیرید .

چاپ کارت ویزیت

قیمت طراحی کارت ویزیت

از آنجاییکه طراحی کارت ویزیت تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و یا ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب دارد ، لازم است تا برای طراحی ان حساسیت ویژه ای به خرج دهید .اما طراحی کارت ویزیت به دلیل زمان بر بودن آن هزینه بردار است و هزینه نهایی طراحی متاثر از اِلِمان های مختلفی است که در ادامه به ذکر برخی از این موراد خواهیم پرداخت :
•    شکل کارت
به طور معمول کارت ویزت ها بشکل مربع و یا مستطیل چاپ میگردند .اما ممکن است برخی از کارفرمایان تمایل به طراحی کارت ویزیت و برش آن بنا بر نوع کسب و کار خود نمایند که این امر مستلزم برش خاص بر روی کارت ویزیت است
•    طراحی با استفاده از قالب آماده یا طراحی سفارشی
به منظور طراحی کارت ویزیت به دو روش میتوان اقدام نموده .روش اول استفاده از قالب های آماده است که نسبت به طرح های اختصاصی هزینه کمتری دارند و مناسب افرادی است که محدویدت مالی دارند و میخواهند سفارششان با حداقل هزینه ممکن مورد طراحی و چاپ واقع گردد .اما لازم است تا ریسک تکراری بودن طرحتان را بپذیرید .در روش دوم ، سفارش طراحی بشکلی کاملا اختصاصی و بدون هیچ نمونه مشابهی صورت میپذیرد و هزینه طراحی در این صورت بالاتر از مورد اول است .
معمولا در صورتیکه نیاز به چاپ اختصاصی داشته باشید ، زمان مورد نیاز برای طراحی محاسبه شده و بصوت دقیقه ای از کارفرما دریافت میگردد .
اما در صورتیکه طراحی شما اختصاصی نباشد ، هزینه طراحی بشکل ثابت در فاکتور لحاظ خواهد گردید .
•    فوریت تحویل طرح
به طور معمول طراحی کارت ویزیت نیاز به مدت زمانی مشخص و رعایت ترتیت سفارش های وارد به مجموعه  دارد .اما در صورتیکه کارفرما بنا بر دلایلی مختلفی چون فوریت دریافت سفارش داشته باشد میتواند سفارش طراحی خود را در خارج از نوبت طراحی دریافت نماید .لازم به ذکر است که در این زمان ، هزینه ای مازاد بر فاکتور نهایی مشتری لحاظ خواهد گردید .

و اما برای سفارش طراحی چاپ کارت ویزیت خود میتوانید اطلاعات متنی خود ، عکس لوگو و هر آنچه نیاز به چاپ بر روی کارت ویزیت دارد را بر روی شماره واتساپ چاپخانه آنلاین پارسی چاپ ارسال نموده و یا فایل مشابه و مورد نظر خودتان را بر روی خطوط ذکر شده ارسال نمایید .پس از صدور فاکتور نهایی و ثبت آن ، سفارش به واحد طراحی ارسال شده و تیم گرافیکی نسبت به طراحی طرح کارت ویزیت مورد نظر شما اقدام خواهند نمود .

چاپ آنلاین کارت ویزیت

با توجه به تغییر شرایط زندگی و رفع نیاز افراد از شکل سنتی به شکل آنلاین ، بسیاری از افراد تمایل به ثبت سفارش خود بشکل آنلاین دارند .بنابراین نیاز به چاپخانه ای دارند تا با استفاده از خدمات ایشان بتوانند چاپ آنلاین کارت ویزیت مورد نظرشان را به ثبت برسانند .
سامانه چاپ آنلاین کارت ویزیت پارسی چاپ ، اولین و بزرگترین سامانه فروش اینترنتی است که مشتریان عزیزی قادرند سفارش خود را در این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور در چاپخانه به ثبت برسانند .
چاپخانه آنلاین پارسی چاپ با حذف کلیه واسطه ها در حوزه چاپ ، توانسته گوی سبقت را در میان رقبا ، در زمینه قیمت ها از آنِ خود کرده و سفارشات را با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه بدست مشتری برساند .
ارائه کلیه خدمات چاپی در این سامانه بشکل اینترنتی است و مشتریان عزیز میتوانند تمامی مراحل انجام سفارش خود را از پنل کاربری خود مشاهده و پیگیری نمایند .
علاوه بر این ، شما عزیزان میتوانید علاوه بر کنترلِ پنلِ کاربری خود ، در صورت نیاز با کارشناسان ما در شرکت پارسی چاپ تماس حاصل فرموده و سوالات یا ابهامات خود در حوزه چاپ کارت ویزیت را با ایشان مطرح نمایید .

پنل سفارش آنلاین چاپ

قیمت چاپ کارت ویزیت

طبعا برای هر شخص با هر هدف و مدل کسب و کاری ، قیمت تماس شده برای سفارش چاپ کارت ویزیت مهم است .علاوه بر این ، کارفرما نیاز دارد تا از بابت هزینه ای که برای چاپ کارت ویزیت پرداخت میکند ، مطمئن بوده و از دریافت کیفیت بالای چاپ آسوده خاطر باشد .بر همین اساس لازم است تا به مرکزی مراجعه و سفارش خود را ثبت نماید تا علاوه بر کیفیت متریال و چاپ کارت ویزیت ، قیمت انجام طراحی نیز مقرون به صرفه باشد .
قیمت چاپ کارت ویزیت در مجموعه طراحی و چاپ شاپرک ، بنا بر نحوه سفارش گیری که بصورت آنلاین است و به خاطر حذف بسیاری مراحل دیگر که مستلزم امور انسانی است ، بشکلی محسوس کاهش یافته و کاربران عزیز قادر هستند سفارش خود را بشکلی کاملا آنلاین به ثبت برسانند .
سفارش گیری آنلاین همانطور که عنوان شد ، موجب حذف بسیاری از پروسه های معمول مانند پاسخگویی منشی ، امور حسابداری سنتی ، پیگیری چاپ بشکلی فردی و … گردیده و همین امر موجب کاهش هزینه های جاری تیم پارسی چاپ گردیده .این امر به معنی کاهش هزینه های تحمیلی بر دوش مشتری بوده و در نهایت و در سفارش چاپ کارت ویزیت ، قیمتی مقرون به صرفه به مشتری ، در مقایسه با سایر همکارانمان در حوزه چاپ ، ارائه خواهد شد .
علاوه بر موارد گفته شده ، موارد معمولی همچون تیراژ سفارش ، موعد تحویل پروژه ، نوع چاپ اعم از افست و یا دیجیتال ، جنس کاغذ مورد استفاده اعم از کتان ، گلاسه ، PVC ، نوع برش اعم از برش اختصاصی یا شیت عمومی، نوع طراحی اعم از اختصاصی یا استفاده از قالب های آماده در قیمت چاپ کارت ویزیت تاثیر گذار است .
شما عزیزان میتوانید با انتخاب موارد ذکر شده در بالا ، قیمت نهایی این موارد را در فاکتور خود مشاهده نموده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید .
پارسی چاپ این اطمینان را به شما عزیزان میدهد که با توجه به شرایط دریافت سفارش توسط این مجموعه ، در ازای پرداخت هزینه هایی منطقی و مقرون به صرفه ، در کوتاهترین زمان ممکن ، جنسی با کیفیت بالا را دریافت نمایید .

چاپ فوری کارت ویزیت

در صورتیکه برای دریافت سفارشتان محدودیت زمانی دارید و نمیتوانید مدت زمان چند روزه را برای دریافت سفارش خود صبر نمایید ، میتوانید از امکان چاپ کارت ویزیت دیجیتال استفاده نمایید .در روش چاپ دیجیتال ، سفارش چاپ مستقیما از سیستم کامپیوتر دریافت میگرید و دیگر خبری از فیلم ، زینک ، کلیشه و … نیست .بر همین اساس میتوان سفارش مورد نظر را در مدت زمان چند ساعته دریافت نمود .چاپ فوری کارت ویزیت در سامانه چاپ آنلاین پارسی چاپ با استفاده از به روزترین دستگاه های چاپ دیجیتال ارائه شده و خروجی کار در حد چاپ افست و در برخی موارد حتی بیشتر از چاپ افست است .
اما در چه مواردی به چاپ فوری کارت ویزیت نیاز است ؟
• افراد و یا شرکت هایی که بنا بر دلایلی مانند شرکت در همایش یا … نیاز به دریافت فوری سفارش خود دارند
• افراد یا شرکت هایی که تعداد محدودی (حداقل 100 عدد) از سفارش خود را نیاز دارند
• افرادی که نیاز به نمونه رنگی کارت ویزیت ، پس از اتمام پروسه طراحی دارند
• افراد یا شرکت هایی که پرستیژ کاری برایشان اهمیت داشته و نیاز به کارت ویزیتی لوکس دارند
در صورتیکه شما نیز جزو افرادی هستید که نیاز به دریافت سفارش چاپ خود در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن را دارید ، میتوانید نسبت به ثبت سفارش خود در سامانه سفارش آنلاین پارسی چاپ اقدام نمایید

بهترین قیمت چاپ کارت ویزیت

بهترین قیمت چاپ کارت ویزیت

استفاده از برترین کیفیت در ضمن بهترین قیمت ، جزو مواردی است که هر شخص در هنگام سفارش بدان توجه دارد .ما در چاپخانه آنلاین پارسی چاپ با حذف واسطه های چاپ و امکان سفارش مستقیم و به ثبت رساندن سفارش مورد نظر در برترین چاپخانه های سطح تهران ، میتوانیم خدماتی مقرون به صرفه و با بهترین قیمت را به شما عزیزان ارائه دهیم.
یکی از مهمترین دلایلی که پارسی چاپ را قادر به ارائه بهترین قیمت کارت ویزیت کرده است ، نحوه کارِ این مجموعه است .
مجموعه پارسی چاپ یکی از معدود چاپخانه هایی است که تمامی پروسه چاپ کارت ویزیت از صفر تا صد را بشکل آنلاین و بدون دخالت شخص یا اشخاص ثالث به ثبت رسانده و تا آخرین مرحله یعنی ارسال سفارش همراه مشتریان گرامی خود است .همین امر موجب شده تا هزینه های نهایی که در نهایت بر روی دوش مشتریانِ شرکت سرشکن میگردد ، نظیر هزینه کارمندان و … ، از دوش مشتریان برداشته شود و با بهترین قیمت بتوانند سفارش خود را ثبت نمایند .
ناگفته نماند ، محدودیت تعداد کارمندان به معنی پشتیبانی ضعیف از مشتریان نیست و این کاهش کارمندان در پروسه سفارش گیری صورت پذیرفته و ثبت سفارشات بشکل کاملا دیجیتال و آنلاین صورت میپذیرد .

سفارش چاپ کارت ویزیت

برای سفارش چاپ کارت ویزیت ، میتوانید وارد پنل کاربری خود در سامانه آنلاین پارسی چاپ شده و با انتخاب یکی از کارت های موجود در سامانه و انتخاب تیراژ و نوع چاپ ، نسبت به ثبت سفارش چاپ خود اقدام نمایید .
مدت زمان طراحی سفارشات چاپی بنا بر نوع طراحی که یکی از انواع اختصاصی یا استفاده از قالب های آماده است بین 1 تا 3 روز کاری و انجام سفارشات چاپ کارت ویزیت ، بسته به تیراژ مورد نظر ، بین 1 الی 10 روز کاری است .
حداقل تیراژ مورد سفارش در انواع چاپ افست 500 عدد است در در صورتیکه تیراژ مورد نظر شما کمتر از 500 عدد است میتوانید از نوع چاپ دیجیتال استفاده نمایید .
پس از ثبت سفارش در سامانه و ارسال فایل طراحی شده در قسمت پیوست ها ، فاکتور مربوطه صادر و لازم است تا نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید .پس از این مرحله ، سفارش در پنل ثبت شده و به واحد چاپخانه ارسال میگردد که بسته به نوع چاپ و زمان درخواستی توسط شما عزیزان ، مورد چاپ واقع میگردد .
پس از اتمام پروسه چاپ سفارش ف در صورتیکه مشتری در تهران باشد ، ارسال سفارش از طریق الوپیک یا اسنپ باکس و در صورتیکه مشتری در شهرستان باشد ، ارسال بار توسط تیپاکس یا از طریق باربری و پس کرایه صورت میپذیرد .
پارسی چاپ همواره اصل رضایت مشتریان را سرلوحه خود قرار داده و در راستای تحقق بخشیدن به این امر ، پاسخگوی هرگونه مشکل و ایراد در روند ارائه خدمات ذکر شده است .

چاپ کارت ویزیت اختصاصی

چاپ کارت وزیت اختصاصی از دو منظر مورد بررسی قرار میگیرد :
نخست از نظر برش کارت است که ممکن است مشتری بنا بر نوع کسب و کار خود نیاز به شکلی خاص و متفاوت از انواع معمول کارت ویزیت که بشکل مستطیل و یا مربع هستند ، را بخواهد .به عنوان مثال ممکن است یک عکاس ، کارت ویزیت خود را بشکل دوربین طراحی کرده باشد و برش دورِ کارت ویزیت بشکل دوربین عکاسی کات بخورد .در این زمان لازم است تا کارت بصورت اختصاصی شیت بندی گردد .
نوع دوم اما از نظر نوع طراحی است که طراحی کارت بشکلی کاملا اختصاصی و با ظاهری یکتا و بدون مشابه دیگری مورد طراحی و اجرا قرار میگیرد .در این صورت ، مشتری نوع کسب و کار ، رنگ سازمانی و در صورت نیاز به ایده گرفتن از طرحی خاص ، ایده خود را به تیم طراح اعلام نموده و طرحی متناسب با نظر مشتری برای ایشان طراحی میگردد .
مدت زمان طراحی در صورت نیاز به طرح اختصاصی بین 1 تا 3 روز و در صورت فوریت میتوانید با پرداخت درصد افزایش قیمت بر روی فاکتور خود ، نسبت به دریافت سریعتر طرح مورد نظر خود اقدام نمایید .

سفارش چاپ از طریق واتس اپ

چاپ مستقیم کارت ویزیت

چاپ مستقیم کارت ویزیت به معنی سفارش چاپ به واحدی است که بدون نیاز به ارجاع سفارش مشتری به چاپخانه های متفرقه و با حذف واسطه ها نسبت به چاپ سفارش اقدام مینماید .این امر موجب میشود ضمن بهره مندی از قیمت های مقرون به صرفه و بهینه ، در عرض مدتی کوتاه با چاپخانه بشکلی مستقیم و بی واسطه کار نمایید.
علاوه بر این ، در صورتیکه بنا بر دلایل مختلف با شرکت مجری به مشلی بربخورید ، میتوانید در مدت زمان کوتاهتر و با پیگیری های محدودتری نسبت به حل شمشکل خود اقدام نمایید .به عنوان مثال ، شرکت چاپی را در نظر بگیرید که با چاپخانه های متعدد و متفرقه ای کار میکند.در صورت بروز مشکل چاپ نظیر تداخل رنگی ، شما به عنوان مشتری با شرکت مجری تماس برقرار و سپس این شرکت با چاپخانه تماس حاصل نموده و منتظر جواب خواهد شد.پس از آن لازم است تا با شما تماس حاصل گردد .این پروسه دلال گری و واسطه گری موجب طولانی شدن پروسه انجام سفارش و پشتیبانی خواهد شد .
بر همین مبنا لازم است تا شرکت مجری را انتخاب نموده تا بشکلی مستقیم امور چاپی و انجام سفارشات خود را ثبت و انجام دهد .در اینصورت پروسه انجام سفارش به دلیل حذف واسطه ها ، کوتاهتر شده و مشتری با خاطری آسوده تر نسبت به ثبت سفارش اقدام خواهد نمود .
مجموعه پارسی چاپ ، علاوه بر حذف واسطه ها ، با مدل کسب و کار متفاوت خود که از نوع آنلاین است ، تمامی مراحا انجام سفارشات چاپی از ابتدا تا انتها را بشکلی مکانیزه و آنلاین ثبت و اجرا مینماید.بر همین مبنا پروسه اتمام سفارش با سرعت بالاتری که در برخی موارد به دلیل مشکلات وارده بر نیروی کارِ فیزیکی و انسانی رخ میدهد ، به اتمام رسیده و مشتریان عزیز قادرند در هر ساعتی از شبانه روز با ورود به پنل کاربری خود ، روند تکمیل سفارش چاپی خود را مشاهده و پیگیری نمایند .

چاپ کارت ویزیت در چاپخانه

چاپ کارت ویزیت در چاپخانه با استفاده از دستگاه هایی که کار چاپ افست را انجم میدهند صورت میپذیرد .این دستگاه ها از اندازه بزرگ و قیمت بالایی برخوردارند .به منظور چاپ افست میتوان از 9 رنگ استفاده نمود که نسبت به گذشته با پیشرفت زیادی روبرو بوده است .در ایران اما دستگاه های چاپ هنوز با 4 رنگ به کار خود ادامه میدهند .
در صورتیکه سفارش چاپ شما ، با تیراژ بالا است و فوریتی در دریافت سفارش ندارید ، لازم است تا طراحی خود را بر اساس قواعد و قوانین چاپ افست اجرا نمایید .زیرا چاپ افست نسبت به چاپ دیجیتال دارای محددیت های بیشتری است .لذا لازم است تا در صورت لزوم ، با استفاده از دفترچه راهنمای کدهای چاپ افست ، کد رنگ های صحیحی را در طرح خود بکار گیرید تا پس از اتمام پروسه چاپ کارت ویزیت در چاپخانه ، با حداقل تفاوت رنگی با طرح دیجیتال آن روبرو شوید .این مهم در صورتیکه سفارش طراحی شما با تیم پارسی چاپ باشد ، بطور کامل رعایت شده و با اعمال کد رنگ های صحیح در طرح مورد نظر شما ، نتیجه کار با حداقل تفاوت رنگ با نمونه تایید شده توسط مشتری به چاپ خواهد رسید .
به منظور چاپ کارت وزیت در چاپخانه ، فرم تشکیل داده میشود .در هر فرم چند سفارش در کنار یکدیگر قرار گرفته و برای تکمیل هر فرم نیاز به یک الی دو هفته میباشد .
در صورتیکه چاپ مورد نظر شما چاپ افست باشد ، در ابتدا زینک و کاغذ تهیه شده و پس از سوار نمودن زینک بر روی دستگاه ، سایر تنظیمات اعمال شده و فرایند چاپ استارت میخورد .پس از اتمام پروسه چاپ ، نوبت به مرحله صحافی کارت های ویزیت میرسد .بدین منظور لازم است تا سفارش مورد نظر در یک بسته بندی مور محافظت قرار گیرند .
در صورتیکه سفارش کارت ویزیت مورد نظر شما کمتر از 500 عدد باشد ، میتوانید با انتخاب چاپ دیجیتال نسبت به چاپ سفارش خود اقدام نمایید .البته درست است که این امر هزینه بالاتری را میطلبد اما در برخی موارد مشتریان نیاز به دریافت فوری سفارش و یا کیفیت بسیار بالای چاپ دارند و کیفیت مهمتر از کمیت آن است .

سفارش آنلاین کارت ویزیت

در زندگی امروز که افراد با مشغله های متعددی دست و پنجه نرم میکنند و علی الخصوص در شرایط امروز که معضل کرونا به مشکلات قبلی افزوده شده ، اکثر افراد تمایل به رفع نیازهای خود بصورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در محل خدمت دهنده دارند .لذا به دنبال خدماتی هستند که بدون نیاز به سفرهای درون شهری و تلف نمودن وقت و هزینه خود ، بتوانند به هدف خود برسند .
یکی از این خدمات ، چاپ کارت ویزیت است به نحوی که افراد بسیاری به دنبال مجموعه ای هستند تا به منظور ثبت سفارش خود بتوانند بشکلی آنلاین عمل نمایند .بر همین اساس پارسی چاپ به فکر فراهم آوردن بستری شد تا مشتریان عزیز بتوانند بدون نیاز به حضور در محل نسبت به سفارش آنلاین کارت ویزیت اقدام نمایند .
بنابراین ثبت سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت در پارسی چاپ به گونه ای طرح ریزی شد تا بدون نیاز به حضور شما عزیزان ، بتوان با صرفه جویی در وقت و هزینه ها ، سفارش طراحی و چاپ خود را در سامانه بشکل آنلاین ثبت نمایید .
در صورت نیاز به طراحی میتوانید با خاطری آسوده با ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت از دانش و خلاقیت طراحان ما در تیم پارسی چاپ استفاده نموده و طرحی حرفه ای و چشمگیر را برای کارت ویزیت خود استفاده نمایید .
شما میتوانید با ثبت سفارش کارت ویزیت در سامانه آنلاین پارسی چاپ و با تعیین تعداد ، سایز ، نوع جنس ، مدت زمان انجام سفارش و یکرو یا دو رو بودن کارت ویزیت مورد نظر ، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نموده و پس از اتمام پروسه چاپ ، سفارش خود را برترین کیفیت دریافت نمایید .

سفارش چاپ از طریق واتس اپ

قیمت سفارش چاپ کارت ویزیت

قیمت سفارش چاپ کارت ویزیت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام سفارش چاپ است که در برخی موارد تعیین کننده تعداد و نوع سفارش خواهد بود .برخی افراد با توجه به بدجه مورد نظر اقدام به انتخاب کارت ویزیتی خاص میکنند و برخی دیگر جنس و نوع کارت ویزیت مورد نظرشان را میشناسند و از کیفیت سفارشی نهایی کاملا مطلع هستند .
اما فاکتورهای بسیاری در قیمت نهایی کارت ویزیت تاثیر گذار است که عبارتند از :
•    جنس کارت ویزیت : جنس کارت ویزیت انواع مختلفی دارد که عبارتند از : گلاسه ، کتان ، PVC که هر یک از این نوع کاغذ ها محدوده قیمت متفاوتی دارند و مشتری بنا بر نیاز خود نسبت به انتخاب یکی از این موارد اقدام خواهد نمود .
•    جنس روکش کارت ویزیت : از دیگر مواری که قیمت نهایی کارت ویزیت را تعیین میکند ، جنس روکشی است که به منظور زیبایی و یا مقاومت در برابر حرارت ، خراشیدگی ، رطوبت یا خط و خش از آن برای روکش کارت های ویزیت استفاده میشود .برخی از متداول ترین روکش هی کارت ویزیت عبارتند از : سلفون مات و براق ، لمینت مات و براق یا برجسته، لمینت برجسته مخملی یا سلفون مات مخملی ، که مشتری بنا بر نوع طرح مورد نظرش یکی از این موارد را برای اجرا بر روی کارت ویزیت  انتخاب مینماید
•    تیراژ سفارش : تعداد سفارش مورد نظر نیز از مواردی است که بر روی قیمت فاکتور شما تاثیر گذار است .حداقل تعداد سفارش برای چاپ کارت ویزیت 500 عدد است و در صورتیکه تعداد سفارش شما کمتر از این تعداد باشد ، لازم است برای اجرای سفارش خود چاپ دیجیتال را انتخاب نمایید که نسبت به چاپ افست قیمت بالاتری دارد .
•    دو رو یا یکرو بودن چاپ : در صورتیکه اطلاعات شما بر روی یک طرف کارت ویزیت چاپ میگردد ، کارت ویزیت یکرو و در غیر اینصورت لازم است نوع دو رو را انتخاب نمایید که پر واضح است که نوع دو روی کارت ویزیت از قیمت بالاتری برخوردار است .
•    سایز چاپ : کارت ویزیت دارای سایز های استانداردی است که عبارت است از :  ۸.۵×۴.۸  یا سایز ۶×۹ که در هر یک از این سایز ها لازم است در حدود 3 میلیمتر خطای برش در نظر گرفته شود .
•    مدت زمان تکمیل چاپ : مدت زمان انجام سفارشات چاپ بر قیمت فاکتور تاثیر گذار است .تعداد روزهای انجام سفرش 1 ، 3 یا 8 روز کاری است .در برخی موارد به دلیل طولانی بودن فرایند چاپ ، قابلیت چاپ یک روزه وجود ندارد و مشتری ملزم به انتخاب تعداد روزهای بیشتری برای اجرای سفارش است .
•    نوع چاپ : برای چاپ انواع کارت ویزیت دو نوع چاپ مورد استفاده قرار میگیرد .چاپ افست که قیمتی مقرون به صرفه دارد و برای سفارشات با تیراژ بالای 500 عدد کاربرد دارد و چاپ دیجیتال که برای سفارشات با تیراژ پایین مورد استفاده قرار میگیرد .چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست قیمت بالاتری داشته و به همان میزان از کیفیت چاپ بالاتری برخوردار است و مناسب افرادی است که برایشان کیفیت مهمتر از کمیت است .
•    نوع برش : از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت سفارش کارت ویزیت ، نحوه برش کار است به نحوی که لازم است نوع برش را در هنگام ثبت سفارش خود انتخاب نمایید .برش های متداول ، برش دور تیز یا برش دور گرد است .اما در برخی موارد مشتری نیاز به برش اختصاصی داشته و لازم است تا کارت ویزیت ها بشکلی خاص برش بخورند .در این گونه موارد ، قیمت سفارش بالاتر از حالتی است که سفارشات در حالت استاندارد تحت برش قرار میگیرند .

طراحی و چاپ کارت ویزیت

سفارش کارت ویزیت لاکچری

اهمیت کارت ویزیت در کسب اعتبار را نمیتوان انکار نمود .بنابراین در صورتیکه بتوانید در مواجهه با مشتریانتان کارت ویزیتی لاکچری و حرفه ای ارائه دهید ، اعتبار خود را در نزد ایشان بالاتر برده و باعث برانگیختن حس اعتماد ایشان خواهید شد .
اما برای سفارش کارت ویزیت لاکچری به چه شکل میتوان اقدام نمود تا نتیجه ای چشمگیر داشته باشد؟
•    انتخاب برشی متفاوت
بدین منظور لازم است تا سفارش خود را به گونه ای طراحی نمایید که لازم باشد دور کارت ویزیت برشی خاص بخورد به نحوی که شکل و شمایل کارت ویزیت شما بشکلی خاص و منحصر بفرد باشد .
•    انتخاب جنس غیر معمول
بدین منظور میتوانید جنس کارت ویزیت مورد نظرتان را از جنسی متفاوت و غیر معمول مانند کاغذ های کرافت  یا  PVC انتخاب نمایید که در حالت عادی به دلیل گران تر بودن این نوع کارت ها اشخاص کمتی به سراغ آن ها میروند .
•    استفاده از روکش های طلاکوب
استفاده از طرح هایی که بر وی آن ها طلاکوب کار شده ، حسِ لاکچری بودن را القا میکند .بنابراین یکی از روش های معمول و نه چنان گران قیمت برای برخورداری از یک کارت ویزیت لاکچری ، استفاده از طرح های طلاکوب است
•    UV موضعی: استفاده از طرح هایی که UX موضعی بر روی آن ها کار میشود ، حس لاکچری بودن را در ضمن قیمتی مقرون به صرفه به مخاطب القا میکند. بدین منظور میتوانید طرحی را برای کارت خود اتود بزنید که در برخی نقاط آن UV موضعی اعمال گردد .

ارزان ترین قیمت چاپ کارت ویزیت

استفاده از قیمت ارزان ، خواسته هر فرد در زمان ثبت یک سفارش است .اما قیمت ارزان تنها زمانی مفید است که در کنارِ کیفیتِ مناسب ارائه گردد .متاسفانه بسیاری از همکاران ما در حوزه چاپ ، نسبت به ارائه قیمت های ارزان قیمت اقدام نموده و پس از تحویل سفارش ، مشتری با کیفیتی نازل روبرو خواهد شد که در این زمان هیچ راه جبرانی وجود ندارد .لذا لازم است تا به دنبال خدماتی بگردید که در عین برخورداری از قیمتی ارزان ، کیفیتی بالا را بدنبال داشته باشد .
پارسی چاپ یکی از معدود چاپخانه های آنلاین است که کلیه مراحل ثبت سفارش در آن بشکل کاملا دیجیتال صورت پذیرفته و همین امر موجب سهولت مراحل ثبت و چاپ سفارش میگردد .علاوه بر این ، با تغییر نحوه انجام سفارش از حالت سنتی به شکل کلاملا اینترنتی ، تعداد افراد درگیر در پروسه چاپ به حداقل رسیده و هزینه های تمام شده برای انجام پروژه نسبت به سفارشات حضوری و سنتی ، مقرون به صرفه خواهد بود .
بنابراین در صورتیکه به دنبال ارزان ترین قیمت چاپ کارت ویزیت در ضمن برخورداری از کیفیتی بالا هستید ، میتوانید با انتخاب پارسی چاپ به عنوان چاپخانه آنلاینِ خود ، از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند گردید .

مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران

کارت ویزیت در کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد بنابراین انتخاب مرکزی که با استفاده از خدمات ایشان بتوان کارت ویزیتی با کیفیت را در آن طراحی و چاپ نمود از اهمیت ویژه ای برخوردار است .زیرا افراد با مشاهده کارت ویزیت شما ، شما و خدکاتتان را به یاد میاورند .
بسیاری از افراد بنا بر دلایل مختلف ، تمایل به ثبت سفارش خود بشکلی سنتی و با استفاده از مراجعه حضوری به چاپخانه را دارند .بدین منظور لازم است تا با مراجعه به مرکز چاپخانه نسبت به انتخاب کارت ویزیت مورد نظر و دریافت فاکتور اقدام نموده و پروسه چاپ خود را شروع نمایند .
پارسی چاپ یک مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران است که با فراهم آوردن بستر چاپ آنلاین ، علاوه بر خدمات حضوری ، خدماتی غیر حضوری را نیز ارائه میدهد.
اما لازم به ذکر است که هدف از تاسیس پارسی چاپ ، ایجاد بستری بر اساس سفارش گیری بشکل سامانه ثبت سفارش انلاین است به نحوی که مشتریان عزیز بدون نیاز به حضور در محل شرکت ف به راحتی بتوانند سفارشات چاپی خود را به ثبت برسانند .در عین حال اما مشتریانی که اصرار به حضور در مرکز دارند میتوانند با حضور در دفتر مرکری این چاپخانه واقع در خیابان انقلاب ، نسبت به دریافت فاکتور مورد نظر اقدام فرمایند .

قیمت چاپ کارت ویزیت ، بسته به جنس ، نوع و تیراژی که انتخاب می کنید ، متفاوت است اما از کف قیمتی 40 هزار تومان برای 1000 عدد آغاز می شود.

برای چاپ فوری کارت ویزیت ، کافی است با پارسی چاپ تماس حاصل فرمایید تا به سادگی بتوانید کارت ویزیت خود را چاپ کنید.

متخصصات پارسی چاپ ، علاوه بر چاپ کارت ویزیت ، می توانند کارت ویزیت را برای شما طراحی کنند.به عبارت دیگر طراحی کارت ویزیت به همراه چاپ صورت می گیرد.

ما در پارسی چاپ می توانیم تمام طرح های مدنظر شما را طراحی کرده و برای شما چاپ کنیم.چاپ انواع کارت ویزیت در طرح های مختلف ، در پارسی چاپ امکان پذیر است

برای سفارش کارت ویزیت می توانید از سامانه آنلاین سفارش کارت ویزیت ، از طریق واتس اپ و یا شماره تلفن های پارسی چاپ اقدام نمایید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Summary
Review Date
Reviewed Item
چاپ کارت ویزیت
Author Rating
51star1star1star1star1star
Product Name
چاپ کارت ویزیت
Price
IRR 34567
Product Availability
Available in Stock
استعلام 24ساعته- 09015546097 -