ارزان ترین کارت ویزیت

امروز در مقاله ی دیگری از چاپخانه آنلاین پارسی چاپ ، می خواهیم در مورد ارزان ترین کارت ویزیت صحبت کنیم.یکی از راه های تبلیغات استفاده از کارت های ویزیت تبلیغاتی است که باعث می شود به راحتی در صنف خود بدرخشید. کارت های ویزیت همانند گذشته ارزش های خود را حفظ کرده اند و به همین خاطر هنوز در بین افراد رد و بدل می شوند. کارت های ویزیت را می توان بصورت عمده با هزینه نسبتا پایین سفارش داد همچنین عددی که چاپ می کنید قابل انعطاف است؛ ارزان ترین کارت ویزیتبسته به تعداد مورد استفاده روزانه شما ، قیمت آن متفاوت است.برخی ممکن است استدلال کنند که اهمیت کارت ویزیت از بین رفته است و ظاهراً با شبکه های اجتماعی آنلاین جایگزین شده است اما این استدلال اشتباه است، کارت های ویزیت هنوز هم یکی از راه های ارزان تبلیغات هستند.

کاغذ ارزان برای کارت ویزیت

یکی از ویژگی هایی که باعث ارزانی کارت ویزیت یا visit card  می شود انتخاب نوع کاغذ کارت ویزیت است. انتخاب ارزانترین کارت ویزیت به این معنا نیست که کیفیت کارت شما پایین می آید بلکه به این معناست که شما طبق بوجه خود اقدام به داشتن یک کارت ویزیت ارزان کرده اید ما در پارسی چاپ به شما کمک می کنیم که بهترین کاغذ را انتخاب کنید.

اندازه کارت ویزیت ارزان

تغییر شکل کارت ویزیت شما نیز می تواند بر روی قیمت آن تأثیر بگذارد زیرا اکثر دستگاه های برش از قبل برای برش مستطیل یا اشکال مربع طراحی شده اند. اگر می خواهید یک شکل کاملاً سفارشی داشته باشید ، احتمالاً هزینه آن بیشتر از شکل استاندارد است. چند اندازه کارت ویزیت متداول وجود دارد در صورت دریافت سایر اندازه های استاندارد کارت ویزیت ، در هنگام چاپ کارت ویزیت ، قیمت آن نباید چندان تغییر کند.

کارت ویزیت ارزان

وزن کارت ویزیت ارزان

وزن کاغذ یکی از بزرگترین عوامل هزینه کارت ویزیت است. کاغذهای ضخیم برای تولید کارت ویزیت مواد بیشتری مصرف می کنند و بنابراین هزینه بیشتری در هنگام چاپ کارت ویزیت شما دارند. با این حال، خم شدن نیز سخت تر است و به عنوان یک گزینه لوکس تر تلقی می شود. وزن استاندارد کاغذ حدود 350-400GSM (گرم در متر مربع) است. این اندازه کاغذ در اندازه 1 متر در 1 متر است. با این حال ، برخی از وزنه های کاغذ کارت ویزیت می توانند به 650GSM برسند ، که یک کاغذ بسیار ضخیم است که بسیار برجسته می باشد اما ارزان نیست.

رنگ در کارت ویزیت ارزان

ارزیابی عمق رنگ به این معناست که میزان سیاه بودن و روشن بودن رنگها هنگام چاپ روی کاغذ را باید بررسی کرد. شرکتهای چاپی که از چاپگرهای با کیفیت بالاتر استفاده می کنند احتمالاً هزینه کمی برای چاپ خود دریافت می کنند، اما تفاوت کیفیت معمولا محسوس است و هزینه اضافی را می طلبد.بنابر این رنگ یکی از المان های تاثیر گذار در ارزان ترین کارت ویزیت است البته المانی که تاثیر خیلی شگرفی بر قیمت تمام شده کارت ویزیت ندارد.البته دقت کنید که از آنجایی که برای چاپ کارت ویزیت ، معمولا از چاپ افست استفاده می کنند ، بنابراین ، رنگ ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند

کارت ویزیت ارزان با رنگ cmyk

یک طرفه / دو طرفه: اگر در حال سفارش کارت ویزیت یک طرفه هستید، احتمالاً کمی کمتر از چاپ دو طرفه پرداخت خواهید کرد تنها به این دلیل است که از تونر کمتری برای چاپ یک طرفه استفاده می شود.دقت کنید که انتخاب کارت ویزیت یک رو، معمولا منجر به داشتن ارزان ترین کارت ویزیت می شود.

ارزان ترین کارت ویزیت ، چه کارت ویزیتی است ؟

برای اینکه به ارزان ترین کارت ویزیت برسید ، توصیه می کنیم به سراغ کارت ویزیت های گلاسه یا uv  یک رو بروید ، کارت ویزیت گلاسه یک رو ، ارزان ترین کارت ویزیتی است که می توانید داشته باشید که در آبان 1400 با قیمت تقریبی 50 هزار تومان می توانید 1000 عدد از این کارت ویزیت را داشته باشید.

چرا باید کارت ویزیت ارزان داشته باشیم

چرا باید کارت ویزیت ارزان داشته باشم

راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ نام تجاری خود

یکی از راه های ارزان قیمت برای معرفی خود به دیگران بصورت سنتی، استفاده از کارت های ویزیت ارزان است که با اطلاعات مهمی که بر روی آن چاپ می شود مشتریان میتوانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند.

فوق العاده برای رویدادها و نمایشگاه ها

نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی را برای تبلیغ نام تجاری شما و معرفی شما به مشتریان هستند. چنین رویدادهایی برای ملاقات با مخاطبین جدید و فروش بسیار مناسب است به این خاطر که غالباً مردم به این فکر می کنند که آیا در حال حاظر تمایل به خرید یا صحبت با شما دارند یا خیر به همین خاطر این مکان ها جایی است که کارت ویزیت شما بسیار ارزشمند است و اطمینان حاصل می کند که در صورت تمایل آنها به شما، اطلاعات تماس شما را دارند.

توزیع و نمایش آسان کارت های ویزیت ارزان

کارت های ویزیت ارزان همچنین می توانند به عنوان یک صفحه نمایش ثابت عمل کنند، جایی که افراد می توانند هنگام عبور آنها را بردارند.

کارت ویزیت ارزان مناسب برای صنایع و مشاغل خاص

فراموش کردن شماره تلفن ، آدرس ایمیل و نام شما طبیعی است. کارت های ویزیت ارزان این اطلاعات را در یک مکان ثبت می کنند تا بتوانید مدت ها پس از ملاقات با آن شخص آن را به خاطر بسپارید.آنها حتی ممکن است از کارت ویزیت شما برای ایجاد ارتباط در تلفن یا ایمیل محل کار خود استفاده کرده باشند.

با کارت ویزیت ارزان یک اثر حرفه ای ماندگاری

هیچ چیز به معنای حرفه ای بودن مانند یک کارت ویزیت همراه با دست دادن پس از جلسه با مشتری کامل نیست. داشتن کارت ویزیت چیزهای زیادی در مورد شما و کسب و کار مطرح می کند. هنگامی که یکی را به مشتری تحویل می دهید نشان می دهد که شما نماینده قابل اعتماد شرکت خود هستید، که این امر می تواند ماندگاری شما را بر جای بگذارد.

کارت ویزیت جیبی برای حمل در همه زمان ها

به علت اندازه کوچکی که کارت های ویزیت دارند می توانید به راحتی در جیب خود قرار دهید چون هرگز نمی دانید چه موقع فرصت به وجود می آید که مجبور باشید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید یا راه ارتباطی ایجاد کنید به همین خاطر این ابزار تبلیغاتی در فرصت های غیر منتظره به شما کمک می کند و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

سفارش چاپ از طریق واتس اپ

کارت ویزیت ارزان پارسی چاپ

پارسی چاپ، کارت های ویزیت ارزان، سریع و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. ما طیف گسترده ای از سبک ها را داریم که نمایانگر کسب و کار شما است.کارت ویزیت های سفارشی ما دارای اشکال ، اندازه ها هستند که می توانید به راحتی آنها را متناسب با سبک خود شخصی سازی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Summary
ارزان ترین کارت ویزیت
Article Name
ارزان ترین کارت ویزیت
Description
پارسی چاپ، کارت های ویزیت ارزان، سریع و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. ما طیف گسترده ای از سبک ها را داریم که نمایانگر کسب و کار شما است.کارت ویزیت های سفارشی ما دارای اشکال ، اندازه ها هستند که می توانید به راحتی آنها را متناسب با سبک خود شخصی سازی کنید.
Author
Publisher Name
چاپخانه آنلاین پارسی چاپ
Publisher Logo
استعلام 24ساعته- 09015546097 -