تبلیغات با استند

تبلیغات با استند - چاپ آنلاین - سفارش چاپ آنلاین - چاپ هدایای تبلیغاتی

استند ها یکی از روش های تبلیغاتی هستند که درانواع  اشکال و اندازه های متفاوت وجود دارند که برای تبلیغات بشکل عمومی مصرف دارند  شرکت ها و تولید کنندگان این امکان را میدهد تا به معرفی کالا یا خدمات خود بپردازند.

استند های تبلیغاتی هویت بصری ویژه ای دارند بطوریکه میتوان اطمینان داشت تمام افراد آن را دیده اند.علاوه بر آن به دلیل بزرگ بودن این نوع از تبلیغات ،امکان دیده شدن آن از فواصل دورتر نیز امکان پذیر است.

استند یکی از سازه های نمایشگاهی است که قابلیت دیده شدن آن از سایر روش های تبلیغاتی نظیر بروشور ،کاتالوگ و … بسیار بیشتر است.یکی از مزیت های استند ظاهر زیبا و سبک آن است بگونه ای که آن را به روشی تبلیغاتی پرتابل تبدیل نموده است.

استند ها با مواد اولیه متفاوتی همچون فلز ،پلکسی ،گلس ، پلاستیک ،کارتن و … ساخته میشوند.

استند ها دارای انواع متفاتی هستند که از جمله آن میتوان به استند های نمایشگاهی ،استند های تبلیغاتی و استند های فروشگاهی است که قابلیت استفاده در فضاهای باز نشیر حیاط و جلوی درب ورودی نمایشگاه ها و بیرون از شرکت و قابلیت استفاده از آن در فضاهای بسته نظیر درون شرکت را دارند.

دلایل محبوبیت استند تبلیغاتی که آن را تبدیل به یک روش موثر برای بازاریابی ،تبلیغات و افزایش بازده سرمایه گذاری نموده است ،به شرح زیر است.

  • سطح تبلیغاتی وسیع و عمومی
  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در زمان آماده سازی
  • حمل و نقل آسان
  • نصب آسان

یکی از مهمترین مزیت های استند تبلیغاتی ،ماندگاری آن است بطوریکه برخی آز انواع آن که با رنگ درجه بالا چاپ شده ،تا 12 سال نیز رنگش ثابت و قابل استفاده است.

استند های تبلیغاتی با توجه به متریال بکار رفته در آن ها ، در مدل های متفاوتی نظیر پرچمی ، فلکه ای یا تنظیمی فخرچنگی ،ایکس ،بادبانی ،کراس و … با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه میشوند.

کاربرد های استند

  • استفاده از استند ها در معرفی برند و تبلیغات تجاری یکی از روش های نوین و قابل توجه است.
  • قرار گیری استند در محل فروشگاه ها ، نمایشگاه ها ،مراکز خرید ،مراکز تجاری ،سالن های کنفرانس ،نمایشگاه ها ،هتل ها و …
  • یکی دیگر از موارد استفاده استند تبلیغاتی در نقاط خرید است.به دلیل اینکه جنبه روانی داشته و افرادی که در فروشگاه حاضر هستند و تمایل به خرید دارند را ،پس از دیدن تبلیغات پاپ شده بر روی استند ،ترغیب به خرید میکند.
  • استفاده از استند بشکل سمپلینگ و تبلیغ نمونه غذا و نوشیدنی ها نیز مرسوم است.

اهمیت چاپ با کیفیت در موفقیت یک استند در اطلاع رسانی و تبلیغات

مهمترین ویژگی یک استند خوب ،علاوه بر کیفیت بالای جنس پایه آن ، برخورداری از کیفیت چاپ بالا است.در صورتیکه برای چاپ  استند از مواد و چاپ با کیفیت استفاده شود ،تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب خواهد داشت اما در صورتیکه عکس این قضیه رخ دهد و از مواد و چاپ بی کیفیت استفاده شود در بهترین حالت که بتوانید از آن استفاده نمایید،موجب خراب شدن وجه شما در ذهن مخاطب خواهد شد .