چاپ آنلاین کارت ویزیت

چاپ آنلاین کارت ویزیت ، در کلامی خلاصه و رسا، کارتی برای معرفی راه های تماس با شما و برند شما و همچنین خدماتی که ارائه میدهید.نمی توان از یک کارت ویزیت برای بازاریابی استفاده کرد،اما شاید بتوان گفت به دلیل اینکه اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.

تاریخچه کارت ویزیت به آنجا میرسد که شاهزادگان ایرانی ،قبل از ملاقات با شخصی مهم ،معرفی نامه ای کوتاه بر روی پوستین برای او ارسال میکردند تا قبل از ملاقات پیش زمینه و شناختی اجمالی از وی داشته باشند. در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارائه می داده است و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان میدهد.

جدیدا ،به کارت ویزیت و طراحی آن توجه کمی شده و صاحبان مشاغل ترجیه میدهند گاهی آنرا تلفنی سفارش دهند.درحالیکه کارت ویزیت اولین و مهمترین چیزی است که مخاطب شما ،از شما دریافت و وجه کاری ارزشمندی دارد.

چاپ آنلاین کارت ویزیت

چاپ فوری کارت ویزیت

پارسی چاپ برای این دسته از مشتریان نیز راهکارهایی ارائه داده است.از جمله طراحی و سفارش آنلاین و با استفاده از طرح های اماده و یا مشاوره با کارشناس طراحی در زمینه طراحی کارت ویزیت.شما میتوانید با سفارش چاپ آنلاین در پارسی چاپ سریع ترین سفارش و دریافت را تجربه کنید.

شما مشتریان گرامی میتوانید از میان انواع کارت های سلفونی ،کتان،pvc و یا لمینت یکی را انتخاب نموده و در مرحله بعد انواع روکش،تیراژ و گرماژ مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

امکان سفارش فوری کارت ویزیت و چاپ فوری آن در پارسی چاپ فراهم است و تنها کافی است اقدام به ثبت سفارش از طریق سامانه سفارش آنلاین چاپ نمایید.

با انتخاب نوع ، گرم ، جنس و تیراژ کارت ویزیت خود ،سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید و به سرعت تحویل بگیرید

چاپ کارت ویزیت آنلاین

چاپ کارت ویزیت ، با توجه به دوری چاپخانه ها از نقاط مختلف شهر ، کاری دشوار و زمان بر است.

همچنین در فرآیند چاپ ، نیاز به رعایت نکات فنی بسیاری است که عدم رعایت آنها باعث میشود محصول چاپ شده نهایی ، از کیفیت  و رنگ بندی مناسبی برخوردار نباشد، به همین منظور ، چاپخانه آنلاین پارسی چاپ  ،با رعایت نکات تخصصی در چاپ کارت ویزیت به صورت آنلاین ، امکانی را به وجود آورده است که شما می توانید به سادگی کارت ویزیت  مورد نظر خود را سفارش دهید.

کارشناسان پارسی چاپ ، پس از بررسی فایل شما از نظر فنی ، برش و اصول رنگ بندی ، آن را برای چاپخانه ارسال می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن با چاپ کارت ویزیت شما ، آن را برای شما به رایگان ارسال می نمایند

جاپ آنلاین کارت ویزیت کتان

یکی از پرطرفدارترین کارت های ویزیت ، کارت ویزیت کتان است

اگر بدنبال کارتی مقرون به صرفه و در عین حال شیک هستید ،این نوع کارت ویزیت بهترین پیشنهاد به شماست.نکته مهم در طراحی این نوع از کارت ویزیت،این است که اگر زمینه کار شما روشن باشد ،زیبایی بیشتری نسبت به زمینه تیره خواهید داشت چرا که به دلیل خلل و فرجی که بر روی زمینه این نوع از کارت وجود دارد ،طرح مورد نظر به مانند کاغذ گلاسه بر روی کار نمی نشیند و چاپ یکدستی نخواهد داد.

چاپ آنلاین کارت ویزیت سلفون

کارتی است با یک لایه روکش بر روی صفحه اش که می تواند از نوع سلفون مات و یا براق باشد.کارتی مقرون به صرفه و با استحکام است که در برابر خم شدی و رطوبت استحکام کافی را دارد.

چاپ آنلاین کارت ویزیت لمینت

کارتی است که نسبت به دو نوع قبلی کارت ویزیت ، یعنی کارت ویزیت سلفون و کارت ویزیت کتان از استحکام و بالطبع قیمت بالاتری برخوردار است.بر رو این نوع از کارت ویزیت روکشی براق و یا مات کشیده میشود که موجب استحکام آن میشود.این مدل کارت ویزیت ، یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین کارت ویزیت های دنیای چاپ است

چاپ آنلاین کارت ویزیت PVC

این نوع کارت ها را می توان جز کارت های ویزیت غیر مقوایی مقاوم معرفی نمود که مقاومت خاص آن موجب ارزش و اهمیت این کارت است با این تذکر که انعطاف در این نوع کارت ها بسیار کم است و شکنندی زیادی دارد. این کارت ها به دلیل جنسی که دارند دارای ماندگاری قابل توجهی هستند و انواع آن بر اساس ضخامت های موجود تعریف می گردد.این نوع کارت به دلیل مقاومت و جنس خاص خود گرانتر از سایر انواع کارت ویزیت است و برای مصارف خاص از آن استفاده می گردد.

قیمت چاپ کارت ویزیت

قیمت چاپ کارت ویزیت ، به المان های مختلفی بستگی دارد ، از کیفیت چاپ ، جنس کاغذ ، تیراژ و رنگ بندی کارت ویزیتی که قصد طراحی آن را دارید.

یکی از ارزان ترین انواع کارت ویزیت ، کارت ویزیت سلفون است که اتفاقا معروف ترین نوع کارت ویزیت هم می باشد و در بسیاری از مغازه ها ، شرکت ها و کسب و کار ها ، می توانید آن را مشاهده نمایید.

برای چاپ آنلاین کارت ویزیت ، توجه به جنسی که می خواهید کارت ویزیت را بر روی آن چاپ کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین سایز کارت ویزیت هم بسیار پراهمیت و مهم است و بر روی قیمت تاثیر دارد.

کارت ویزیت های بزرگ ، معمولا گران تر هستند همچنین تیراژ چاپ کارت ویزیت هم بر المان قیمت ، تاثیر گذار است.

مثلا کارت ویزیت لمینیت بزرگ در تیراژ 1000 عدد بسیار گران تر است کارت ویزیت سلفون مات کوچک در تیراژ 2000 عدد است ، پس می بینید که تیراژ و جنس در طراحی کارت ویزیت ، چقدر اهمیت دارد.

چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران

ممکن است به دلیل اینکه کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اید ، نیاز داشته باشید که در چاپ آنلاین کارت ویزیت ، کارتی را انتخاب کنید که ارزان تر و با کیفیت تر است.

برای چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران  ،می توانید با کارشناسان فروش ما در چاپخانه آنلاین پارسی چاپ تماس بگیرید ، تا ما بهترین ، ارزان ترین و با کیفیت ترین کارت ویزیت ممکن را با توجه به بودجه شما به شما پیشنهاد دهیم.

با توجه به اینکه پارسی چاپ به صورت مستقیم و انحصاری سفارش های مشتریان خود را چاپ می نماید ، می توانید با خیال راحت از قیمت و کیفیت کار ، اقدام به سفارش کارت ویزیت نمایید.

طراحی آنلاین کارت ویزیت

یکی از دغدغه های صاحبین کسب و کار ، طراحی کارت ویزیت زیبا ، چشم نواز و جذاب برای کسب و کار های خود است.

در این میان یکی از مشکلاتی که وجود  می آید، عدم دسترسی به طراح با سلیقه ، معتهد و خوش دوق است و همچنین قیمت طراحی کارت ویزیت نیز یکی از مشکلاتی است که برای افراد به وجود می آید.

پارسی چاپ برای حل این مشکل ، اقدام به راه اندازی تیم طراحی چاپ نموده است که متشکل از بیش از 40 نفر طراح درجه یک ، با تجربه و کارکشته است که به صورت انحصاری و اختصاصی با پارسی چاپ همکاری می نمایند .

برای سفارش طراحی آنلاین کارت ویزیت ، کافی است با تلفن های ما تماس بگیرید و سفارش طراحی آنلاین کارت ویزیت خود را ثبت نمایید.

طراحان ما با هزینه معقول ، اقدام به دریافت سفارش شما و طراحی سه مدل محصول برای شما می نمایند.

پس از سفارش هم به سادگی می توانید اقدام به سفارش آنلاین کارت ویزیت طراحی شده خود بدهید.

چاپ کارت ویزیت در ظهیرالاسلام

ظهیر الاسلام تهران ، قلب چاپ کشور است و شما می توانید بسیاری از درخواست های چاپ خودتان را در این منطقه شلوغ و پر رفت و آمد از تهران سفارش دهید.

اما معضلی که اکثر مراجعه کنندگان حضوری در ظهیرالاسلام با آن روبرو می شوند ، تنوع قیمت ، وجود جنس های مختلف کاغذ  ، کیفیت های چاپ مختلف و عدم وجود قیمت ، زمان مشخص برای هر پروژه چاپی می باشد.

برای حل این مشکل ، پارسی چاپ با بزرگترین و معروف ترین و با کیفیت ترین چاپخانه های ظهیرالاسلام وارد قرارداد شده است و شما می توانید سفارش چاپی خود را بخش های مختلف را از طریق چاپخانه آنلاین پارسی چاپ سفارش داده و به سادگی در دفتر ، محل کار و یا شهر محل سکونت خود دریافت نمایید.

کارشناسان پارسی چاپ ، پل ارتباطی شما با ظهیر الاسلام تهران است

سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت به صورت فوری در پارسی چاپ ممکن است ، برای این منظور ، کافی است با مراجعه به سامانه سفارش آنلاین چاپ ، نوع ، جنس و تیراژ کارت ویزیت خود را انتخاب کنید

برای طراحی یک کارت ویزیت برای سفارش آنلاین کارت ویزیت ، کافی است با استفاده از نرم افزار های کورل یا فتوشاپ یک کارت ویزیت طراحی کنید و به سادگی آن را در سامانه پارسی چاپ ثبت کنید.

همچنین در صورتی که نیاز به طراحی کارت ویزیت دارید ، می توانید به طراحان خبره و با تجربه پارسی چاپ اعتماد کنید و طراحی کارت ویزیت خود را به آنها بسپارید.

ممکن است در انتخاب جنس کارت ویزیت برای خود تردید داشته باشید و یا به دنبال بهترین جنس کارت ویزیت برای خود باشید ، برای این منظور ضمن تماس با تلفن 02166970527 و صحبت با کارشناسان پارسی چاپ و بیان نوع کسب و کار خود ، مناسب ترین جنس کارت ویزیت برای خود را انتخاب کنید.

قیمت چاپ کارت ویزیت بسته به جنس ، رنگ و تیراژ متفاوت است اما در بازه قیمتی 65 تا 150 هزار تومان می توانید کارت ویزیت سفارش دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
چاپخانه آنلاین پارسی چاپ
Product Name
چاپ آنلاین کارت ویزیت
Price
IRR 650000
Product Availability
Available in Stock
استعلام 24ساعته- 09015546097 -